Światowy handel elektroniczny osiągnie w tym roku 5 bilionów dolarów
14 marca, 2021Mimo że całkowita światowa sprzedaż detaliczna spadła o 3,0% w 2020 r., Wzrost handlu elektronicznego wzrósł do 27,6%. Wzrost handlu elektronicznego znacznie spowolni w 2021 roku do 14,3% w miarę ożywienia sprzedaży tradycyjnej.
Kiedy po raz ostatni prognozowaliśmy nasze światowe dane dotyczące handlu detalicznego, świat był w trakcie pierwszej fali zakłóceń związanych z koronawirusem i spodziewaliśmy się znacznego spowolnienia handlu elektronicznego i fatalnych wyników dla całego handlu detalicznego. Oba wskaźniki okazały się lepsze, niż się spodziewaliśmy.
Jak wypadł rok 2020?
Pomimo trudnego roku dla handlu detalicznego w 2020 roku szacujemy, że światowa sprzedaż detaliczna e-commerce wzrosła w tym roku o 27,6%, co daje w sumie 4,280 bln USD. Stanowi to znaczny wzrost w porównaniu z naszą oceną wzrostu 16,5% w połowie pandemii. Jednak całkowita światowa sprzedaż detaliczna spadła o 3,0%, do 23,839 bln USD.
Które kraje i regiony wyróżniały się w 2020 roku?
Wszystkie 32 rynki krajowe, które obsługujemy, zakończyły się co najmniej dwucyfrowym wzrostem handlu elektronicznego w 2020 r. W Ameryce Łacińskiej odnotowano wyjątkowo wyjątkowy wzrost (36,7%), pomimo gorszych od średniej spadków ogólnej sprzedaży detalicznej (spadek o 3,4%). Handel detaliczny w Argentynie wzrósł w zeszłym roku o zdumiewające 79,0%, do liczby zbliżonej jedynie do 71,1% w Singapurze.
Jak kształtuje się rok 2021?
Na całym świecie wzrost handlu elektronicznego znacznie spowolni w tym roku, pomimo nowego entuzjazmu konsumentów dla cyfrowych rozwiązań zakupowych. Prognozujemy, że światowy wzrost handlu elektronicznego obniży się do 14,3% w 2021 r., Częściowo z powodu odbicia tradycyjnego, a częściowo z powodu przesunięcia tak dużego wzrostu do 2020 r. Prognozujemy również, że ogólnoświatowy handel detaliczny odbije się do 5,1% wzrostu w 2021.
Czy Chiny nadal będą w tym roku światowym liderem we wszystkim e-commerce?
Tak. W 2021 r. Chiny nadal będą światowym liderem pod względem nabywców cyfrowych z 792,5 mln (33,3% całości na świecie); wygeneruje 2,779 bln USD sprzedaży e-commerce (56,8% całkowitej wartości globalnej); i stanie się pierwszym krajem w historii, w którym ponad połowę sprzedaży detalicznej będzie realizować cyfrowo (52,1% sprzedaży detalicznej będzie stanowić handel elektroniczny).
CO JEST W TYM RAPORTIE? Ten raport zawiera nasze najnowsze prognozy dotyczące światowego handlu detalicznego, e-commerce i klientów cyfrowych, a także wybrane regionalne trendy w handlu elektronicznym oraz aktualne informacje dotyczące ogólnej sprzedaży detalicznej.
W roku banerowym dla e-commerce na całym świecie Ameryka Łacińska wyróżniała się w 2020 roku najszybszym wzrostem, wynoszącym 36,7%. Był to wzrost w porównaniu z 23,2% wzrostem regionu w 2019 roku.
https://www.emarketer.com/content/global-ecommerce-update-2021
<a href="https://drive.google.com/drive/u/0home" target="_blank" rel="noopener">Drive 1</a>
<a href="https://drive.google.com/drive/u/1/home" target="_blank" rel="noopener">Drive 2</a>
[…] sprzedaż z eCommerce Oczekuje się, że wzrośnie do 4,9 biliona dolarów, głównie ze względu na wydajność. Śledzenie czasu konsultantów ma kluczowe znaczenie dla […]
[…] się, że globalna sprzedaż z eCommercże wzrośnie do 4,9 biliona dolarów, głównie ze względu na wydajność. Śledzenie czasu konsultantów ma kluczowe znaczenie dla […]
[…] się, że globalna sprzedaż z eCommercże wzrośnie do 4,9 biliona dolarów, głównie ze względu na wydajność. Śledzenie czasu konsultantów ma kluczowe znaczenie dla […]